zondag 14 juli 2013

Het plaatje in je hoofd en wat er van overblijft

#Summer; de golvende zee, het ruisen van de overslaande golven, het sissen van het schuivende zand en opnieuw... en opnieuw... heerlijk rustgevend geluid.


Enkele dagen geleden kon ik er nog in werkelijkheid van genieten. Ik probeer het gevoel vast te houden door in dit lekkere warme weer in mijn strandkledij in het huis rond te dolen. 'S avonds doen we er nog een bbq'tje bij in de avondzon.


Om het gevoel van de vakantie toch nog wanhopig vast te houden, ga ik wat in het zwembad in de tuin ronddobberen.

Helemaal in de flow met de handdoek onder de arm en het opgeblazen luchtmatras stap ik over het terras naar het zwembad. Met een elegante wip glijd ik over het water.
Bron
Heerlijk hier..dobberen in het zwembad, het glinsterende water.. en de zon die schijnt... laat me nog even dat heerlijke vakantiegevoel vasthouden... de hele namiddag als het kan..


Realitycheck.
Het zwembad is even groot als het luchtmatras. (^^)
En de manier waarop ik op het matras geraakte was ook niet zo glamoureus..
Bij de eerste poging lag ik veel te ver naar achter, waardoor ik mijn rug op het kussen lag waar normaal mijn hoofd moet zitten. Vast een elegant uitzicht.. mohaha

Als ik in het zwembad zit duurt het niet lang of mijn dochter komt naast mij liggen, ook op een luchtmatras. Het lukt nog net..
Mijn tweede dochter wil er ook bij en zij is net iets enthousiaster. 
Ik heb het 15 minuten volgehouden. Dan ben ik naast het zwembad(je) gaan liggen tot ik ook daar grote golven water over mij kreeg... ook daar moest ik opkrassen ^^


Het namiddagje genieten van het vakantiegevoel in het zwembad heeft welgeteld 30 minuten geduurd.


Ohwel.. morgen een nieuwe dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten